23 November 2007

exam song

it has kinda been like a tradition for me to have an exam song each semester. so here's for this sem =)

祷告,因为我渺小
祷告,因为我知道我需要
明了,你心意对我重要

祷告,已假装不了
祷告,因为你的爱我需要
你关怀,我走过的你都明白

有些事我只想要对你说
因你比任何人都爱我
痛苦从眼中流下
我知道你为我擦

在早晨我也要来对你说
主耶稣今天我为你活
所需要的力量你天天赐给我
你恩典够我用

Streams of Praise: 祷告

(hmm. had some problem uploading the song. will troubleshoot it a bit and hopefully upload it sometime later)

No comments: